6 exemple de brutării și cofetării locale care duc creativitatea la maxim

23 nov. 2021

Tendințele pieței
Ce își doresc consumatorii?

Fiecare dintre noi este unic. La fel și gusturile, preferințele nutriționale și stilul de viață. Cercetarea noastră Taste Tomorrow ne arată că pofta, plăcerea de a savura un produs, aspectul, aroma, textura și aportul nutrițional determină o experiență alimentară autentică - iar, dintre toate, gustul rămâne una dintre prioritățile consumatorilor de astăzi. Această nevoie vine la pachet cu noi provocări pentru brutari, patiseri, cofetari și ciocolatieri. Vă întrebați cum puteți să satisfaceți așteptările clienților dumneavoastră, în prezent și pe viitor?

Aceste șase exemple de brutării, patiserii, cofetării și ciocolaterii din România ilustrează cum poți pune la treabă inovația și creativitatea pentru a te adapta la ce contează pentru consumatori. Sperăm să vă inspire și pe dumneavoastră!

1. Healthy Bread for Healthy Life: pâine nutritivă cu personalitate

Dietele care contribuie la sănătatea intestinului sunt binevenite - din ce în ce mai des. Healthy Bread for Healthy Life își îmbogățește rețetele de pâine cu făină BIO, maia naturală, semințe, nuci și cereale integrale care răspund consumatorilor preocupați de o digestie mai bună. Și ies în evidență! 

Soluția lor de a ține cont de ceea ce-și doresc consumatorii este personalizarea pâinilor atât în privința ingredientelor și a gustului, cât și a aspectului.

Interesați să creați și dumneavoastră o pâine sănătoasă și pe măsură de frumoasă? Căutați șabloane creative care vă vor ajuta să dați personalitate produselor de brutărie.

2. Chocolatist: combină și cucerește

Am întrebat consumatorii din România: „Ați dori să încercați gusturi noi sau o combinație de gusturi cu care nu sunt obișnuiți?”. Aproximativ 66% au răspuns afirmativ. În mod clar, consumatorii vor să experimenteze.

Chocolatist creează adesea arome noi și satisface gustul de aventură al consumatorilor cu praline artizanale, specialități din ciocolată sustenabilă și ingrediente surprinzătoare. Din oferta lor nu lipsesc pralinele în formă de litere din ciocolată sustenabilă Amber, ciocolată belgiană cu gust deosebit de caramel sărat, ciocolata caldă cu matcha și piper roz, tartele cu piure de castane și pralinele umplute cu ulei esențial de lavandă, șofran, cardamom sau trandafir.

3. Saveur: Ingrediente sănătoase, deserturi savuroase

Alimentele devin din ce în ce mai personale. Studiul Taste Tomorrow ne arată că peste 70% dintre consumatori așteaptă din ce în ce mai mult oferte de alimente hiper-personalizate, adaptate nevoilor nutriționale personale și stilului de viață. Prin urmare, este firesc că azi consumatorii caută mult mai frecvent decât în trecut produse mai bune și mai sănătoase. Deserturile fără lapte, fără ouă, fără unt nu fac excepție, am adăuga noi.

Așa cum îi spune și numele, cofetăria Saveur oferă torturi pline de savoare, raw vegane, din ingrediente cu foarte puțini alergeni, dintre care unele chiar fără gluten. Consumatorii pot alege între raw cu lime, cu nuci și zmeură sau cu portocale. Sănătos cu adevărat!

4. Seby Mauchi: torturi cu aspect personalizat

Produsele făcute pe comandă sunt foarte apreciate. Și vedem că mulți consumatori sunt deja familiari să-și exprime preferințele mai ales dacă vorbim de torturile aniversare. Dar asta nu e tot!

Consumatorii sunt, de asemenea, foarte interesați de forma pe care o iau produsele de cofetărie care le exprimă cel mai bine stilul de viață. Iată o ocazie bună de a reinterpreta hobby-urile clienților dumneavoastră sub formă de produse de cofetărie delicioase și creative.

Seby Mauchi surprinde cu deserturi cu decor unic și neașteptat. Din oferta lor nu lipsesc tortul Tik-Tok, tortul în formă de oală cu polonic, tortul cu accesorii.

5. Bakuko Delice: prăjituri cu legume

Consumatorii vor produse delicioase și hrănitoare, create cu atenție și care să aibă o valoare nutritivă ridicată. Bakuko Delice se folosește pentru acest lucru de avantajele pe care le au legumele pentru sănătate: prin textura și gustul lor dulce natural înlocuiesc o cantitate considerabilă de grăsime și zahăr rafinat din rețetele clasice. Astfel, obțin deserturi cu un număr redus de calorii, glucide și carbohidrați. Ce ziceți de negresa cu sfeclă roșie și prăjitura cu dovlecei și lămâie? Sau de tortul cu morcov fără zahăr și brioșele cu păstârnac? Da, da, da, sigur că da!

6. Brutăria Ioasim: specialități locale livrate național

Consumatorii preferă produsele livrate acasă. Dacă ne referim la produsele de panificație, 33% dintre consumatori sunt interesați să comande online în viitor. Cu toate acestea, atunci când cumpără pâine online, consumatorii pierd din experiența cumpărăturilor dintr-un magazin fizic, adică posibilitatea de a mirosi, atinge sau a gusta produsele.

Brutăria Ioasim mizează pe cel mai bun mod de a avea mari șanse de succes, listând online cele mai bune produse și ajutând oamenii să le primească acasă, oriunde în țară. Și nu ne referim doar la categoria de produse de brutărie. Brutăria oferă online inclusiv pachete care combină specialități de pâine, patiserie și produse de cofetărie alături de vin. De la covrigi cu sare și pâine cu maia și hribi, la coroniță împletită cu ciocolată și mix de fructe, mălai dulce și cozonac Babka cu halva, totul e disponibil pentru comenzi online cu livrare la domiciliu.

Pe scurt, vă prezentăm mai jos câteva concluzii-cheie despre tendințele alimentare din piața de panificație, patiserie și ciocolaterie, care vor influența consumatorii în următorii ani:

  • Produsele delicioase și hrănitoare, adaptate nevoilor nutriționale personale și stilului de viață, sunt foarte apreciate.

  • Gustul este al doilea cel mai important factor după prospețime care contribuie la procesul decizional al consumatorilor.

  • Consumatorii fac alegeri mai conștiente și caută ingrediente locale, de origine vegetală, care au un impact pozitiv asupra mediului.

Sunteți interesați să aflați cum vă poate ajuta Puratos să vă dezvoltați produsele de brutărie, patiserie-cofetărie și ciocolaterie, ținând cont de așteptările consumatorilor? Vă rugăm să contactați un reprezentant local Puratos.

Citește în continuare

6 exemple de brutării și patiserii care pun în valoare trendul #eatertainment

6 exemple de brutării și patiserii care pun în valoare trendul #eatertainment

6 exemple de brutării și patiserii care pun în valoare trendul #eatertainment Banana bread, focaccia, cookies și pâine cu maia: am văzut cum, încă de anul trecut, au luat avânt aluaturile făcute în casă. 55% până la 82% dintre consumatorii din întreaga lume au încercat în timpul carantinei aluaturile coapte în casă și majoritatea dintre ei spun că vor continua să coacă post-Covid.

Bomboane cu un mesaj sănătos

Bomboane cu un mesaj sănătos

Pentru elaborarea lucrării de licență, ea a cercetat și a studiat femeile însărcinate. „Sunt un grup țintă interesant care își doresc să se bucure de mâncare și care au deseori pofte, dar în același timp, sunt foarte conștiente că trebuie să mănânce sănătos.”. Așadar, în anul 2016, Naomi a lansat Chocobombes, bomboane pentru femeile însărcinate. „Sunt deopotrivă un cadou și un bun punct de plecare pentru o discuție despre mâncarea sănătoasă.”

7 trucuri prin care-ți reinventezi produsele clasice

7 trucuri prin care-ți reinventezi produsele clasice

În lumea de azi aflată mereu în schimbare, consumatorii se bazează pe tradiție și rutina, în egală măsură. Tocmai de aceea, clasicul va rămâne important în industria patiseriei.

Aromele: mai mult decât simplul gust

Aromele: mai mult decât simplul gust

Pe lângă faptul că ne parfumează alimentele, aromele pot fi utilizate și la îmbunătățirea profilului de gust al mâncării sau impulsionarea anumitor caracteristici senzoriale.