7 trucuri prin care-ți reinventezi produsele clasice

25 ian. 2021

Soluții gata de utilizat
Taste Tomorrow
Companie
Inovație & Diferențiere
Tendințele pieței

În lumea de azi aflată mereu în schimbare, consumatorii se bazează pe tradiție și rutina, în egală măsură. Tocmai de aceea, clasicul va rămâne important în industria patiseriei. Chiar și așa, mai mult de 60% dintre consumatori așteaptă mai multă inovație de la producătorii din domeniu. Este vremea să capitalizezi produsele clasice, ducându-le la un alt nivel. Aceste șapte trucuri practice te vor ajuta să începi!

Feluri pe care să le împarți

Din ce în ce mai mulți consumatori preferă să împartă mâncarea. Nu este numai un mod grozav de a te conecta cu ceilalți, ci îți dă și ocazia de a te bucura de o mare varietate de gusturi. De exemplu, tartele feliate mix & match, îți permit să faci variații infinite pe baza aceleiași felii triunghiulare și cu aceeași mărime. Consumatorii sunt liberi să amestece și să potrivească așa cum doresc. Poți vinde tarte feliate în orice cantitate și într-o gamă largă de arome personalizate.

Senzații sezoniere

Folosește tot ce îți oferă sezonul. În loc să propui o tradițională plăcintă cu mere iarna, optează pentru o plăcintă cu pere poșate ori pentru un foietaj cu mandarine. Ai putea să te întorci spre fructe și varietăți mai puțin folosite, așa numitele fructe uitate, ca să îi ajuți pe consumatori să retrăiască nostalgia gusturilor de altădată.

De ce să nu înlocuiești prunele din tartă și să prepari în loc o tartă tatin cu gutui neașteptat de delicioasă? Fructele de sezon sunt disponibile din abundență și sunt la un preț competitiv. O situația din care câștigă ambele părți: și tu, și consumatorul!

Gândește-te să micșorezi

Te-ai gândit să micșorezi dimensiunea foietajelor și să creezi versiuni mini ale variantelor clasice populare? Oferă mini croasante ori brioșe mici, de exemplu. Este un mod ideal de a oferi mai multe varietăți și să arăți gama întreagă de produse distincte.

Mai poți să prezinți platouri cu gustări de mărimea unei înghițituri. Invită-ți clienții să-și compună singuri pachetul pentru aniversări. Un serviciu excelent și extrem de convenabil!

Joacă-te cu forma!

Ieși în evidență prin creativitate! De ce trebuie să fie gogoșile și covrigii mereu rotunzi? Și de ce să nu creezi macarons ori plăcinte pătrate? Dacă te îngrijorează ideea că astfel se modifică și gustul, poți reveni oricând la forma inițială. Păstrează gustul tradițional și, în același timp, surprinde-ți consumatorii cu un aspect unic și neașteptat. Vezi pentru inspirație biscuiții noștri triunghiulari.

Reinventează eroii locali

Fiecare regiune are eroii săi locali în materie de patiserie. În Statele Unite, este Red Velvet Cake, în Asia este Chiffon Cake (tortul pandișpan), iar în Anglia Carrot Cake (tortul de morcovi). În timp, ele au cucerit lumea întreagă și pot fi ușor reinventate în noi produse de patiserie. Creează o prăjitură Pink Velvet sau un muffin Chiffon!

Hibrizi

Consumatorii se bucură de noile tipuri, forme și texturi la fel de mult ca și de cele deja cunoscute. Aici apare popularitatea hibrizilor: produse noi, apărute pe baza combinațiilor dintre cele clasice, deja populare. Un croissant combinat cu un muffin? Îți prezentăm noul cruffin! Descoperă singur toți hibrizii!

Dulce versus sărat

Surprinde-ți consumatorii schimbând clasicele feluri de patiserie dulce cu unele sărate. Oferă pentru micul dejun un muffin cu șuncă, ouă și brânză. Ori treci de la sărat la dulce și creează o gustare de prânz dintr-un sandvici cu o felie prăjită de cozonac sau chec, în combinație cu ciocolată și căpșuni.

Ești curios cum te poate ajuta Puratos să îți reinventezi produsele de patiserie? Te rugăm să contactezi reprezentantul local Puratos.

Mo&Fo Bakery: Cum menții o afacere din pasiunea de a face prăjituri

Mo&Fo Bakery: Cum menții o afacere din pasiunea de a face prăjituri

Oana Purnichi a avut dintotdeauna un grup de prieteni care știau cum gătește și care, din când în când, îi cereau torturi făcute de ea. Ei sunt cei care au susținut-o de la început, au încurajat-o să facă o afacere cu prăjiturile în care punea foarte mult suflet și au recomandat-o mai departe.

7 surse sustenabile de inspirație pentru ambalaje de mâncare la pachet și pentru mâncarea livrată rapid

7 surse sustenabile de inspirație pentru ambalaje de mâncare la pachet și pentru mâncarea livrată rapid

Anul acesta, numărul conceptelor de livrare și mâncare la pachet a explodat. Multe restaurante, cafenele, brutării și alte magazine alimentare, lovite puternic de carantină, au decis să adauge pe lista de servicii și livrarea și/sau ridicare a mâncării, pentru a supraviețui crizei. În ambele cazuri, ambalajul este important pentru a păstra conținutul proaspăt (sau cald) și gustos, dar și pentru prima impresie pe care o face și percepția pe care o creează asupra calității.

Aromele: mai mult decât simplul gust

Aromele: mai mult decât simplul gust

Toate eforturile Puratos urmăresc să susțină clienții din lumea întreagă în dezvoltarea unor produse și rețete de brutărie, patiserie și ciocolată din ce în ce mai bune. Și cum cum gustul excepțional este cel care atrage aprecierea clienților față de un produs, facem tot posibilul ca produsele noastre să aibă un gust perfect. Aromele joacă un rol important aici. Dar ce sunt mai exact aromele? Care este importanța lor și când este recomandat să fie ele folosite? Catherine Vermeulen, expert in arome la Puratos, este încântată să ne spună mai mult.