Să creăm împreună un viitor mai sustenabil pentru industria brutăriei, patiseriei și ciocolateriei

30 ian. 2023

Nu este deloc un secret faptul că Pământul suferă. Sistemele noastre alimentare și procesele pe care le folosim pot ajuta la reducerea impactului general asupra planetei. 

Aproximativ un sfert din emisiile de gaz de seră sunt asociate cu mâncarea. La Puratos, am știut dintotdeauna că mâncarea are o putere extraordinară. Vrem să ne asigurăm că folosim această putere într-un mod corect, un mod care să fie atât în beneficiul oamenilor, cât și al planetei.

Sursa: WWF

Este adevărat că, la nivel individual, toți oamenii pot reduce schimbările climatice prin alegeri alimentare sustenabile. În calitate de inovatori în industria alimentară, ne-am asumat responsabilitatea de a-ți oferi ție și clienților tăi soluții sustenabile și transparență absolută cu privire la proveniența ingredientelor. Astfel, ne asigurăm de conservarea planetei și ne luăm angajamentul de a crea un viitor mai bun, mai sustenabil.

Cercetarea Taste Tomorrow a arătat că, în medie, 57% dintre consumatorii globali sunt de acord că mâncarea pe bază de plante are un impact pozitiv asupra planetei, iar din 2021, 64% dintre oameni cumpără mâncare pe bază de plante, comparativ cu 32% în 2018. În plus, 70% dintre persoane caută ambalaje sustenabile.

În mod evident, consumatorii caută modalități de a-și reduce impactul asupra mediului și de a încorpora mai multe materiale și alimente sustenabile în viețile lor. Prin dezvoltări sustenabile, promovezi practici mai prietenoase cu planeta și răspunzi dorințelor și nevoilor consumatorilor.

OFERIM INGREDIENTE ALTERNATIVE CU UN IMPACT MAI MIC ASUPRA MEDIULUI

Te putem ajuta să măsori amprenta produsului tău asupra mediului, pentru ca tu și clienții tăi să puteți lua decizii de cumpărare axate pe sustenabilitate.

Folosim metoda LCA pentru a măsura amprenta unui produs asupra mediului pe parcursul întregii durate de viață, de la procurarea tuturor materiilor prime și a resurselor până la finalul ciclului de viață.

Astfel, tu primești o asigurare în ceea ce privește produsele pe care le vinzi, iar clienții tăi primesc la rândul lor o asigurare și informații detaliate despre alimentele pe care le cumpără.

Cercetarea Taste Tomorrow a arătat că toți consumatorii vor să știe de unde provine mâncarea lor și unde este făcută. Același studiu a confirmat că 90% dintre persoane citesc ambalajul produsului. Dacă le oferi aceste informații clienților tăi, le oferi și siguranță și le arăți că îți pasă.

Gama noastră de substitute de lactate, ouă și unt pe bază de plante, Plant Forward, oferă o alternativă vegană pentru rețetele preferate ale clienților tăi și o oportunitate de a reduce atât amprenta ta de carbon, cât și pe cea a clienților.

După o schimbare în ceea ce privește cererea clienților și o dorință de a ne îmbunătăți angajamentul pentru conservarea planetei, am lansat produsele Plant Forward. Studiile LCA au demonstrat că aceste ingrediente alternative au un impact mai mic asupra mediului.  

●      Sunset Glaze, alternativa noastră pentru glazurile pe bază de ou, are un impact asupra mediului de 2,5 ori mai mic decât utilizarea ouălor.

●      Ambiante, crema noastră fără lactate, are un impact asupra mediului de 2,2 ori mai mic decât smântâna.

●      Belcolade Selection Cacao-Trace, ciocolata noastră sustenabilă, se va produce exclusiv într-un amplasament neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon.

●      Mimetic, alternativa noastră de specialitate pentru laminare cu unt, are un impact asupra mediului de 3 ori mai mic decât untul obținut din lactate. Ca referință, înseamnă o tonă de CO2 economisită pentru fiecare tonă de croasante produse cu ajutorul Mimetic.

Fără a compromite gustul sau calitatea, acestea sunt schimbări simple pentru un mâine pozitiv și putem oferi îndrumare, asistență și detalii despre rețete pentru a te ajuta să faci astăzi această schimbare.

TE PUTEM AJUTA SĂ OFERI CLIENȚILOR TĂI O POVESTE TRANSPARENTĂ DESPRE PROVENIENȚA INGREDIENTELOR

Suntem conștienți de preocuparea consumatorilor pentru proveniența mâncării lor, modul în care este produsă și sursa din care provine și este o preocupare justificată. Și pentru noi este la fel de important.

Pentru a fabrica produsele noastre de înaltă calitate, căutăm ingrediente din surse din întreaga lume. Suntem conștienți de cererea globală pentru aceste ingrediente și de presiunea pusă asupra mediului și a comunităților, de aceea depunem eforturi considerabile pentru a menține un dialog deschis cu cei implicați în lanțul nostru de aprovizionare, pentru a ne asigura că ne aprovizionăm în mod responsabil.

Este esențial pentru noi ca întregul lanț de aprovizionare să aibă aceleași standarde etice pentru ca noi să-ți putem oferi garanția că procesul de producție și aprovizionare a fost cu adevărat responsabil. Putem oferi această garanție prin monitorizare digitală, pe care o poți prezenta clienților. Dacă ai la dispoziție această posibilitate de monitorizare, depinde de tine cum prezinți și distribui aceste informații. Unii dintre clienții noștri aleg să includă un cod QR pe produsele finite, care îi ajută pe clienți să identifice originea produsului. Poate să ofere și informații despre fermierul care a recoltat prima boabă de cacao sau primul măr, parteneriatul nostru cu fermierii respectivi și contribuțiile noastre în comunitatea lor, iar consumatorii pot astfel să descopere întreaga poveste a produsului pe care vor să-l cumpere. În fond, fiecare ingredient are o poveste, iar noi îți punem la dispoziție această poveste.

Poți citi mai multe despre angajamentul nostru pentru aprovizionarea din surse responsabile și despre anumite ingrediente aici.

Luăm foarte în serios angajamentul nostru pentru sustenabilitate și pentru abordarea noastră inovativă de conservare a planetei. Nu ne ferim de responsabilitatea de a avea un efect pozitiv în lanț asupra clienților noștri și a clienților lor. Știm că îmbunătățirile proceselor și produselor noastre influențează direct sustenabilitatea produselor finite ale clienților noștri, permițându-le să aibă obiective tot mai înalte cu privire la sustenabilitate și să le demonstreze clienților lor eforturile pentru sustenabilitate. 

Dă-ne voie să te ajutăm și, împreună, să creăm un viitor mai sustenabil.