Păstrați-vă oferta de Ziua Îndrăgostiților relevantă cu aceste 4 ponturi

10 feb. 2022

Cele mai populare cadouri de Ziua Îndrăgostiților sunt florile, dulciurile și ciocolata. Pentru mărcile de produse de patiserie, panificație și ciocolaterie, ziua de 14 februarie este primul moment important al anului pentru a crește cifra de afaceri. Însă, în afară de a oferi creații de sezon, precum mult-iubitele și clasicele bunătăți coapte în formă de inimă și torturi de ciocolată, mai sunt câteva lucruri pe care trebuie să le păstrați în minte dacă sperați să creșteți vânzările. Aceste ponturi vă ajută să vă adaptați la comportamentul schimbător al consumatorilor de Ziua Îndrăgostiților.

La fel ca anul trecut, Ziua Îndrăgostiților din anul 2022 va fi, probabil, un moment minunat pentru producătorii de mâncare, mai ales pentru mărcile de ciocolată. Până în anul 2020, consumatorii s-au orientat tot mai mult către cadouri-experiență pentru această sărbătoare, precum cinele, întâlnirile și șederile peste noapte. Însă, din cauza pandemiei, deliciile alimentare au avut parte de o revenire majoră.

Anul trecut, 29% dintre consumatorii americani au spus că de Ziua Îndrăgostiților își doresc ciocolată, bomboane sau alte delicii alimentare, în timp ce doar 15% dintre aceștia și-au dorit să primească daruri-experiență, conform unui sondaj efectuat de Offer.com. Măsurile împotriva Covid-19 fiind încă intacte în foarte multe țări, este probabil ca această tendință de cadouri fizice să continue. Care este cel mai important cadou alimentar în rândul adulților americani? Marea majoritate, de 44%, au desemnat ciocolata. Această tendință va fi probabil la fel și în alte părți din lume, mai ales dacă ținem cont de faptul că 53% dintre consumatorii din întreaga lume sunt acum de acord că ciocolata este sănătoasă (o creștere de la 46% în anul 2018), conform cercetării noastre Taste Tomorrow.

Pentru a satisface cerințele clienților, care evoluează rapid, în această Zi a Îndrăgostiților, am pregătit patru ponturi care vă vor ajuta să profitați la maxim de această sărbătoare romantică:

1. Oferiți opțiuni de comandă online și livrare

Closeup of fresh donuts ready for transport to pastry store

Această trecere la comenzile online și livrare, care s-a născut dintr-o necesitate, s-a transformat rapid într-o așteptare continuă. Doi din cinci consumatori au comandat deja online produse de patiserie, torturi sau produse de patiserie rafinată, cel puțin o dată anul trecut, un număr similar dintre aceștia exprimându-și interesul de a face acest lucru pe viitor. O mulțime de oameni își vor face cumpărăturile de Ziua Îndrăgostiților online, pentru că este rapid, ușor și au posibilitatea de a compara prețurile. Așadar, asigurați-vă că torturile, produsele de panificație și produsele din ciocolată pe care le oferiți sunt disponibile și online.

Sondajul nostru global a arătat că 57% dintre consumatori consideră că toate magazinele și restaurantele ar trebui să poată livra produsele la domiciliu. Organizarea livrării torturilor cu trei etaje este provocatoare, dar există o mulțime de posibilități pentru dulciurile ambalate, pe care le puteți trimite prin poștă clienților. Gândiți-vă la biscuiți frumos decorați, brownies, mini prăjituri (petit fours), bomboane de ciocolată sau cake pops. Acele delicii au termen de valabilitate relativ lung și pot face față manipulării cutiilor de către serviciile poștale. Serviciul click & collect este și el o opțiune și implică mai puține restricții legate de dimensiune, durata de viață și vulnerabilitate.

Indiferent ce produse dezvoltați, asigurați-vă că le promovați pe canalele voastre de social media și pe site-ul vostru. 47% dintre consumatorii globali spun că le place să fie inspirați online de oferta de produse a magazinelor lor locale. În regiunea Asia Pacific și în America de Sud, cifrele sunt chiar mai mari, mai mult de 6 din 10 consumatori sperând să găsească inspirație pentru ofertele sezoniere pe paginile de Facebook și Instagram.

Vreți să învățați să vindeți online și nu știți de unde să începeți? Descoperiți multe ponturi bune în acest articol. De asemenea, consultați Bakeronline România, o platforma care permite cofetarilor să creeze un magazin web personalizat, ceea ce face să vă fie ușor să vă vindeți produsele online.

2. Cadourile pot avea și o însemnătate non-romantică

Deși avem tendința să considerăm că în centrul Zilei Îndrăgostiților se află cuplurile romantice, în realitate ele sunt doar o parte din sărbătoare. De exemplu, în anul 2021 doar 52% din totalul cheltuielilor efectuate de Ziua Îndrăgostiților au fost direcționate către soți și parteneri, a arătat o cercetare efectuată de Federația Națională a Comerțului cu Amănuntul din Statele Unite ale Americii. O mulțime de cadouri merg la membri ai familiei, prieteni, colegi de clasă, colegi de muncă și chiar animale de companie.

Galentine’s Day (Ziua Fetelor), sărbătorită în ziua anterioară Zilei Îndrăgostiților, câștigă tot mai mult teren în fiecare an; Ziua Îndrăgostiților a fost redenumită pentru a sărbători prietenia între femei – fetele (the gals). Profitați de această tendință prin oferirea de cadouri incluzive, care sunt potrivite pentru oameni dragi în general, nu doar din interese  romantice. Acestea ar putea fi cupcakes care să poată fi dăruite prietenilor, dar și un tort mare, care poate fi împărțit la o petrecere specială de Ziua Fetelor.

Este bine, de asemenea, să țineți minte și că bărbații și femeile direcționează cadourile de Ziua Îndrăgostiților în moduri diferite. Datele Google referitoare la tendințe arată că traficul de căutare pentru „Cadouri de Ziua Îndrăgostiților pentru el” a fost mult mai mare decât cel pentru „Cadouri de Ziua Îndrăgostiților pentru ea” în lunile ianuarie și februarie ale anului trecut. Așadar, ar putea fi favorabil să promovați cadouri pentru bărbați sau chiar să dezvoltați produse din ciocolată sau de patiserie specifice pentru bărbați.

3. Experimentați cu aspectul produselor

Dulciurile, produsele din ciocolată și de cofetărie dedicate Zilei Îndrăgostiților sunt destul de tradiționale în ceea ce privește aromele și aspectul lor. În fiecare an, vedem o mulțime de arome de căpșuni, șampanie, fructul pasiunii și caramel (sărat) ieșind la suprafață pentru sărbătoarea lunii februarie. Culorile dominante sunt roșu și roz și, bineînțeles, formele de inimă sunt peste tot. Este interesant că, în anul 2021, 75% dintre consumatori au preferat gusturile tradiționale, conform cercetării noastre globale în rândul consumatorilor, astfel că este mai benefic să introduceți un aspect nou, mai degrabă decât un gust nou, pentru selecția de produse de Ziua Îndrăgostiților din acest an.

Merită să investigați forme, designuri și decorațiuni interesante. Șase din zece consumatori consideră că alimentele  care arată bine sunt  și gustoase. Alimentele  trebuie să fie demne de a fi postate pe Instagram, mai ales pentru generațiile tinere. Acest lucru este valabil în mod special pentru Ziua Îndrăgostiților, când mulți consumatori se laudă cu cadourile primite și își exprimă recunoștința unii față de ceilalți prin social media. Analiza Senzorială a Puratos sugerează și că produsele de patiserie strălucitoare sunt considerate mai atrăgătoare; decorațiunile și culorile tradiționale pot fi folosite pentru a crea deserturi care te lasă cu gura căscată.

4. Să ne arătăm recunoștința (pentru planetă)

Ziua Îndrăgostiților este despre a fi bun și a-ți arăta dragostea. Pentru grupul în creștere de consumatori conștienți, acest lucru trebuie să fie făcut și cu iubire și respect pentru planetă. Sustenabilitatea și grija pentru mediu contează, în special pentru consumatorii tineri, sub 35 de ani. Mulți consumatori vor verifica ciocolatele în formă de inimă pentru a vedea dacă au fost produse etic sau nu.

De vreme ce 60% dintre consumatori cumpără acum produse de origine vegetală, cel mai simplu este să începeți prin a avea o opțiune vegană disponibilă de Ziua Îndrăgostiților. Dar pentru a câștiga cu adevărat consumatorul conștient, trebuie să faceți modificări și în profunzimea lanțului de producție. Cele patru direcții majore în care le place consumatorilor să vadă că firmele fac eforturi în producție legate de protecția mediului sunt ambalajele sustenabile (70% dintre consumatori), produsele organice (64%), utilizarea ingredientelor locale (60%) sau accentul pus pe producția locală (63%).

În ultimii ani, am văzut că Ziua Îndrăgostiților nu mai este doar pentru persoana iubită, conceptul extinzându-se tot mai mult spre a include și grupurile de prieteni, și familia. Ce oportunitate excelentă pentru a vă face afacerea să iasă în evidență ca un loc de unde să-ți alegi cadourile perfecte!

Dacă sunteți în căutare de mai multe ponturi, soluții  și inspirație pentru rețete de Ziua Îndrăgostiților, descoperiți cele 5 sfaturi și trucuri de la Puratos.