Hibrizii: la jumătatea drumului între clasic și inovație

Consumatorii din lumea întreagă vor inovație și tradiție în egală măsură, când este vorba despre produsele de panificație, patiserie ori cofetărie. Un studiu realizat de The TasteTomorrow arată că ei se bucură de noile produse, texturi și forme la fel de mult ca și de cele tradiționale. Aici vedem popularitatea produselor noi din domeniu: produse de patiserie ori brutărie rezultate din combinarea celor clasice. Inspiră-te!

Hibrizii îți permit să inovezi pornind de la ce funcționează cel mai bine la rețetele tradiționale. Este un mod imbatabil de a-ți exprima creativitatea și de a-ți actualiza oferta cu produse noi și gustoase! Ai vreo creație pe care vrei să ne-o împărtășești? Ne-am bucura să ne îmbunătățim selecția!

Crookie

Crookie este mariajul fericit dintre un croasant și un biscuit în stil Oreo cu umplutură dublă . Este de o dulceață perfect echilibrată, cu un strop de unt sărat.

Chouger

Acest hibrid unic a fost inventat la Paris, de către Christophe Adam. Nu este un choux, nu este un Burger, este un chouger. O umplutură din cremă mătăsoasă cu o crustă crocantă de biscuit.

Macaronuts

Americanii și francezii se întâlnesc mulțumită acestei combinații de gogoașă – macaron. Este un macaron mare, cu umplutură de cremă de unt și, evident, o gaură în mijloc așa cum gogoșile au, iar în final îmbrăcat într- un strat colorat.

Donnoli

Gogoașa este un preparat apărut frecvent în combinații de alimente cum ar fi, de exemplu, Donnoli. Această invenție a brutăriei Frangelli este o combinație între o gogoașă și un cannoli. Crema de cannoli este un mix obținut dintr-un soi mai uscat de brânză ricotta, fulgi de ciocolată și cremă de unt.

Taste tomorrow

Așa cum spuneam, consumatorii din lumea întreagă vor inovație. Studiul Taste Tomorrow oferă o perspectivă detaliată a tendințelor globale și locale ale consumatorilor. Ne-am îmbarcat într-o călătorie și am discutat cu 11.000 de consumatori din 25 de țări, adresându-le întrebări despre preferințe, atitudini și modul în care percep industria produselor de brutărie. Studiul Taste Tomorrow confirmă dorința consumatorilor de a avea un cuvânt de spus în realizarea produsele care ajung la ei. Noi dezvoltăm permanent noi metode și soluții prin care să răspundem așteptării consumatorilor de a beneficia de produse inovatoare.  Dacă te interesează cum să-i faci pe consumatori mai conștienți cu privire la ingrediente și la beneficiile produselor tale pentru sănătatea lor, contactează reprezentantul local al Puratos